Chrome
Firefox
Edge
Safari
IE
Opera
r

A1 - Rešitev za samopostrežno podporo (Self-care portal)

Integrirana rešitev za samopostrežno podporo za povezano in privlačno uporabniško izkušnjo.

man-woman-mobile-phones
PODJETJE

A1 Slovenija je vodilni ponudnik celovitih komunikacijskih storitev v Sloveniji. Več kot 500 zaposlenih je zavezanih k ustvarjanju rešitev, ki več kot 700 tisoč uporabnikom zagotavljajo komunikacijske rešitve, ki ustrezajo trenutnim in nastajajočim potrebam uporabnikov, tako da lahko ti izkusijo delo, zabavo, ustvarjanje in deljenje na bolj povezan način.

Spletna stran
PANOGA

Telekomunikacije

IZDELEK / REŠITEV

Moj A1 Portal

POVZETEK

Comtrade je vodilnega zasebnega ponudnika celovitih komunikacijskih storitev v Sloveniji, podjetje A1, vpeljal in integriral rešitev za samopostrežno podporo (self-care portal). Rešitev strankam omogoča, da prek spleta ali mobilne aplikacije dostopajo do svojih računov in jih spremljajo ter upravljajo. A1 z rešitvijo zagotavlja izboljšano uporabniško izkušnjo, saj so storitve na voljo 24 ur na dan in 7 dni v tednu, uporabniki pa lahko svoje storitve upravljajo brez čakanja. Rešitev je integrirana s sistemom za upravljanje odnosov s strankami (CRM), sistemom za upravljanje naročil in sistemom za vklop in dodeljevanje izdelkov in storitev podjetja. Z rešitvijo je podjetje A1 pridobilo odlično orodje za prodajo dodatnih in naprednejših izdelkov in storitev v svoji ponudbi, obenem pa jim pomaga preprečiti osip in krepiti zvestobo strank. A1 lahko z rešitvijo optimizira stroške, saj samopostrežna podpora pomeni nižje skupne stroške zagotavljanja storitev za stranke in omogoča izkoristek obstoječih naložb v informacijske tehnologije.

Uporabljene tehnologije: .NET, ASP, .Net, MVC, XML, SOA, spletne storitve

Imate vprašanje?

Tukaj smo, da vam pomagamo!