Preobrazbo uporabniške izkušnje zaupajte strokovnjakom

Preobrazbo uporabniške izkušnje zaupajte strokovnjakom red_square green_square yellow_square green_dots
Posted by Comtrade on Sep 21, 2020 4:05:23 PM

Špela Rojnik, vodja marketinga, in Aleksandar Semeraj, vodja razvoja poslovanja, sta v intervjuju za Finance govorila o različnih vidikih digitalizacije poslovanja, orodjih za poslovno preobrazbo in o tem, zakaj je izbira pravega partnerja bistvenega pomena.

Uporabniška izkušnja postaja vse pomembnejša, če ne celo ključna komponenta kakovostnega (digitalnega) trženja. S čedalje večjimi digitalnimi pričakovanji kupcev se večajo tudi digitalne ambicije podjetij. Pri tem podjetja pogosto naletijo na izziv, kako najti pravo, optimalno pot, ki bi zadovoljila pričakovanja kupcev in jim prinesla najboljši poslovni rezultat.

Zaradi tovrstnih izzivov, ki jim nekatera podjetja sama pogosto niso kos, sta o digitalizaciji poslovanja, orodjih za poslovno preobrazbo, o morebitnih pasteh in nasvetih ter o tem, zakaj se naložba v preoblikovanje uporabniške izkušnje poplača, za časnik Finance spregovorila Špela Rojnik, vodja marketinga, in Aleksandar Semeraj, vodja razvoja poslovanja v Comtrade Solutions.

Aleksandar-Spela-FinanceTehnologija pri uporabniški izkušnji igra ključno vlogo, saj je bila na eni strani sprožilec teh sprememb, na drugi pa omogoča prilagodljivost in preobrazbo. Pri tem Špela in Aleksandar svetujeta, da morajo biti podjetja pazljiva pri izbiri prave tehnologije, ki bo odločilna za doseganje postavljenih poslovnih ciljev. Ob tem naj ne pozabijo na marketinško avtomatizacijo, ki omogoča integracijo marketinških storitev in v kombinaciji z vsebinskim marketingom pomaga povečati promet na spletni strani, obiskovalce pa spremeni v kupce.

Izstopite iz množice enakih ponudnikov

Ob pojmu tehnologija se morajo podjetja zavedati, da govorimo o ustreznih programskih orodjih, brez katerih seveda ne gre, saj lahko le z naprednimi sistemi za avtomatizacijo nalog in procesov prodajo in trženje dvignejo na povsem novo raven ter poskrbijo za jasno diverzifikacijo na področju uporabniške izkušnje. S tem podjetja omogočijo lastno »vidljivost« in pomagajo kupcem, da pred njihove oči pridejo ustrezni izdelki, o katerih ti šele razmišljajo.

Pri izbiri tehnologije pa ne naredite napake!

Podjetja pa se pri tem velikokrat ujamejo v past, na katero je v intervjuju opozoril Aleksandar Semeraj, saj pogosto mislijo, da bodo zgolj z novo tehnologijo rešila vse poslovne izzive. Pri tem Semeraj dodaja: »Ne glede na to, kako dobro orodje ali platformo vpeljemo v poslovanje, nam ne bosta pomagala poslovati bolje, če obenem ne spremenimo procesov in načina dela.«

Kot še eno pogosto napako je izpostavil kupovanje orodij, ki so predraga in preveč kompleksna glede na dejanske poslovne zahteve in ki glede na povprečno velikost podjetij v Sloveniji največkrat ne ustrezajo njihovem številu zaposlenih.

Izognite se scenarijem, ki upočasnijo vašo preobrazbo

V tem primeru je nujno poiskati partnerja, ki ima izkušnje z izbiro ustreznih orodij, implementacijo rešitev po meri in integracijo različnih rešitev. Poiščite partnerja, ki bo razumel vaše poslovanje in vam svetoval tudi glede procesov in ne le tehnologije. Le tako boste dobili rešitev, ki bo prinašala rezultate, v pogovoru svetujeta Špela in Aleksandar.