O tehnologijah in uporabniški izkušnji v prihodnosti

O tehnologijah in uporabniški izkušnji v prihodnosti red_square green_square yellow_square green_dots

O tehnologijah in uporabniški izkušnji v prihodnosti

Posted by Comtrade on Jul 16, 2020 11:30:00 AM

Podjetjem pri ustvarjanju edinstvenih uporabniških izkušenj za svoje kupce pomagajo tehnologija in podatki. Slednji bodo imeli veliko vlogo tudi v prihodnosti, saj bodo poskrbeli, da bodo stranke čutile globljo povezavo z blagovnimi znamkami in storitvami, ki jih uporabljajo. V svežem prispevku iz Financ preberite o pomembnosti uporabniške izkušnje in njene vrednosti za podjetja, kjer razloge za to utemeljujeta Aleksandar Semeraj, vodja razvoja poslovanja v Comtrade Solutions, in Miloš Djurković, direktor družbe SAS za jadransko regijo.

Uporabniška izkušnja bo krojila prihodnost. Uporabniško izkušnjo pa bodo v prihodnosti krojile številne napredne in podatkovno gnane tehnologije, med katerimi sta tudi obogatena in navidezna resničnost. Pri vsem tem bosta ključni agilnost in prilagodljivost, saj bo moralo vsako podjetje najti svojo kombinacijo naprednih tehnologij in podatkov, s katero bo znalo brati misli uporabnikov in ustvarjati to, kar želijo ali pričakujejo.

Aleksandar Semeraj, vodja razvoja poslovanja v Comtrade Solutions, navaja, da bodo podjetja za zagotavljanje kar najboljše uporabniške izkušnje v praksi predvsem pri poslih, ki temeljijo na procesih in storitvah, uporabljala z umetno inteligenco podprto z avtomatizacijo, saj bo ta uporabnikom zagotovila bolj prilagojeno izkušnjo. Pri tem dodaja, da namen še tako dobre umetne inteligence in avtomatizacije ni v celoti nadomestiti zaposlenih, temveč jim omogočiti še boljše delo.

Pri tem izpostavlja, da bodo morala podjetja v prihodnjem desetletju uravnotežiti rabo naprednih tehnologij s čustvi, ki jih v poslovno enačbo prinašajo ljudje. »In, da, tudi čustva je mogoče opredeliti s podatki,« poudarja Semeraj.

Aleksandar-Semeraj-CSKljub temu, da so uporabniki že vešči digitalnih rešitev in v prihodnosti pričakujejo povečano vpeljavo naprednih tehnologij s strani podjetij, pa se na drugi strani pojavlja vprašanje, ali bodo ti sposobni tudi zaupati novim tehnologijam. Uporabnike namreč skrbi za njihovo zasebnost, zato že danes ne sprejemajo nekaterih tehnologij. Na podjetjih bo, da bodo tovrsten izziv rešila korektno in kar najboljše za obe strani.

Ključ za uspeh v prihodnosti?

V prihodnosti bodo na trgu blestela podjetja, ki bodo iz svojega poslovanja odstranila svoje želje in pristranskost ter se povsem podredila uporabnikom. Treba bo prepoznati bistveno vrednost tovrstnih novih in naprednih tehnologij, ki bodo uporabnikom pričarale pristno izkušnjo. Po drugi strani bodo morala podjetja uporabiti podatke o njihovem vedenju, da bi  ustvarila temelj za boljše, bolj koristne in hitrejše uporabniške izkušnje ter bolj kakovostne komunikacije ne glede na uporabljeni kanal.