Globalni uspeh temelji na pogumu in digitalni preobrazbi - en cilj, ena rešitev

Globalni uspeh temelji na pogumu in digitalni preobrazbi - en cilj, ena rešitev red_square green_square yellow_square green_dots
Posted by Comtrade on Nov 20, 2020 10:17:03 AM

GoDigital še nikoli doslej ni bil bolj relevanten. To je povzela tudi digitalna konferenca, katere rdeča nit je bila – čas za spremembe, ki nam jih narekuje epidemija.

Na GoDigital2020 smo se predstavili v sklopu primerov dobrih praks, kjer sta Špela Rojnik, vodja marketinga, in Aleksandar Semeraj, vodja razvoja poslovanja v Comtrade Solutions, skupaj z Bartom Stegemanom, direktorjem podjetja Plastika Skaza, predstavila, kako smo se lotili Skazine digitalizacije.

Najprej je Bart Stegeman razložil, zakaj se je njihovo podjetje odločilo za digitalno preobrazbo: »Na začetku tega leta smo opravili nekakšen pregled poslovanja, ki nam je razkril, da imamo preveč različnih slabo povezanih in neavtomatiziranih sistemov. To se je kazalo v slabi komunikaciji sistemov in zaposlenih, zaradi česar je prihajalo do nedoslednosti pri opravljanju vsakodnevnih nalog.« Pri tem je poudaril, da so potrebovali »en sistem za vse«.

Aleksandar Semeraj je nato nadaljeval s predstavitvijo ciljev, ki so bili zastavljeni v sklopu prenove projekta, in spregovoril o izzivih s katerimi smo se srečali in so bili pomanjkanje ključnih integracij z zalednimi sistemi, nepopolnost le teh zaradi slabega vzdrževanja ter nepodprti ključni procesi. Nadaljeval je z opisom rešitve, ki smo jo vpeljali pri Skazi: »Po dobrem premisleku in analizi različnih rešitev na trgu smo se skupaj s stranko odločili, da je najboljša rešitev za njih platforma HubSpot, saj so njena bistvena prednost centralizirani podatki. V osrčju HubSpota je zmogljiv sistem CRM, v katerem se hranijo vsi podatki. Ostale komponente je mogoče poljubno dodajati in uporabljati, kar omogoča en vir resnice znotraj orodij za trženje, prodajo in poprodajne aktivnosti, sistema upravljanja spletnih vsebin in poročanje

Opisal je postopek poteka projekta in ključne dejavnike, ki jih je vpeljalo podjetje Comtrade Solutions: »Pri Skazi smo začeli z gradnjo in izboljšanjem marketinške avtomatizacije, za kar smo uporabili Hubspot Marketing Hub in stranki omogočili avtomatizacijo večine tržnih aktivnosti. Naslednji korak je bila vzpostavitev zmogljivega prodajnega orodja Sales Hub, ki nadgrajuje osnovnega HubSpot CRM sistema. Ta prodajnikom prinaša popolnoma nove funkcionalnosti, ki temeljijo na avtomatizaciji prodajnih nalog. Ena ključnih stvari je bila vzpostavitev dvosmerne integracije s sistemom ERP, ki uporabniku zagotavlja vedno aktualne in zanesljive podatke za analizo in poročanje. V sklopu preobrazbe smo prenovili tudi Skazin sistem za upravljanje s spletnimi vsebin, ki igra še posebej ključno vlogo v tej korona-digitalni dobi. Na koncu smo implementirali še orodje za poprodajne aktivnosti v obliki Service Huba, ki zagotavlja učinkovito podporo strankam ter vpogled v podatke, ki jih hranita tržna in prodajna ekipa.«

S tem smo dosegli cilj, da Skazi znotraj ene platforme zagotovimo različna orodja, ki jih potrebujejo pri svojem poslovanju. Drugi cilj je bil rast poslovanja. Tega bomo zasledovali z avtomatizacijo trženja pri iskanju novih prodajnih priložnosti v okviru na novo postavljene spletne strani, saj se uporabniki tam danes največ zadržujejo. Povečanje produktivnosti bomo dosegli s premišljeno zastavljenimi poročili v obliki nadzornih plošč, ki skupaj z integracijo z ERP sistemom, vodjem ekip omogočajo spremljanje stanja, aktivnosti in rezultatov marketinga in prodaje v realnem času ter odločanje na podlagi zanesljivih podatkov.

Špela Rojnik je na koncu predstavila 7 ključnih korakov, ki predstavljajo vsak cikel digitalne preobrazbe ter razložila njihovo pomembnost za uspešno realizacijo projekta digitalizacije. Odgovorila je tudi na vprašanje o tem, kdaj je pravi čas za digitalizacijo, ter pojasnila, da potreba po digitalni preobrazbi lahko pride z različnih ravni oziroma oddelkov v podjetju in se kaže v neusklajenem delovanju podjetja.

Da bi se torej lahko soočali z vsemi izzivi, ki nam jih prinašajo novi časi, kot so spremembe v vedenju kupcev in želja po zagotovitvi boljše uporabniške izkušnje, sta potrebna tehnologija in dober poslovni partner. Takšnega mnenja je tudi Bart Stegeman, ki je poudaril: »Želeli smo partnerja, ki se bo ujemal z našimi vrednotami, nam nudil vsebinsko podporo in doprinesel k dodani vrednosti projekta. Pri tem nismo želeli, da partner samo implementira rešitev, temveč da poskrbi tudi za prenos znanja.« Pri tem je povedal, da zaradi sinergij, ki so obstajale, odločitev o digitalni preobrazbi ni bila težka.

GoDigital conference

Topics: Featured