Comtrade v strateško partnerstvo z družbo Bloomreach

POSTED: 02.04.2019.

Comtrade, vodilni IT sistemski integrator v regiji jugovzhodne Evrope, je sklenil strateško partnerstvo z družbo Bloomreach, ki je v svetu poznana kot specialist za digitalne izkušnje (DXP). Družbi bosta skupaj sodelovali pri nudenju najboljših rešitev, ki podjetjem zagotavljajo brezšivno povezovanje vsebin in uporabniških izkušenj v prodaji.

Platforma Bloomreach Experience podjetjem omogoča, da se ločijo od stare programske opreme in začno strankam preko spleta nuditi personalizirano vsebino, relevantne zadetke ob iskanju ter priporočila glede nakupa izdelkov. Gre za edino platformo za zagotavljanje izkušenj strank na trgu, ki na področju iskanja in prodaje povezuje sistem za upravljanje vsebin in tehnologije umetne inteligence. Podjetjem tako omogoča, da svojim strankam zagotovijo visoko prilagodljive digitalne uporabniške izkušnje. Čas implementacije nove rešitve je močno skrajšan, saj namesto več mesecev podjetja za implementacijo omenjene platforme v svoje poslovanje potrebujejo le nekaj tednov.


Jelena Ječmenić

»Dodajanje inovativnega ponudnika programske opreme, kakršen je Bloomreach, v naš portfelj predstavlja ključni korak v nadaljnji specializaciji Comtradeove ponudbe,« je povedala Jelena Ječmenić, direktorica partnerstev in kanalov v družbi Comtrade, in dodala: »Verjamemo, da bo to vznemirljivo partnerstvo priložnost za hitro rastoče regionalne blagovne znamke, da učinkovito tekmujejo na svetovnem trgu s pomočjo inteligentne in personalizirane digitalne uporabniške izkušnje, ki jim bo pomagala skrajšati čas trženja in dodatno okrepiti lastno strategijo vključevanja strank.«


Jasper de Vreugt

»Comtrade se je izkazal kot dragocen partner v regiji jugovzhodne Evrope, ko gre za uvajanje inteligentnih rešitev za digitalne izkušnje,« je povedal Jasper de Vreugt, direktor prodaje v regiji EMEA v Bloomreachu, in nadaljeval: »Od novega partnerstva pričakujemo krepitev sodelovanja, s katerim bi strankam in blagovnim znamkam v regiji ponudili nadgradljive, visoko personalizirane in kontekstualne izkušnje spletnega nakupovanja.«

O podjetju Bloomreach

Programska oprema družbe Bloomreach, ki je bila ustanovljena leta 2009, podjetjem po vsem svetu omogoča visoko personalizirane digitalne izkušnje. Najpomembnejši izdelek podjetja je platforma Bloomreach Experience (BRX), ki združuje z umetno inteligenco podprta orodja za iskanje in trženje s sistemom za upravljanje vsebin (CMS) naslednje generacije. BRX pospešuje konverzije, povečuje prihodke in zagotavlja realno-časovni vpogled v poslovanje. Omenjeno programsko opremo uporabljajo trgovci, distributerji, blagovne znamke, proizvajalci in podjetja, ki želijo strankam zagotavljati brezšivne uporabniške izkušnje. Med strankami podjetja so srednje velike ter velike družbe in organizacije, kot so Neiman Marcus, Staples, REI, Mailchimp, FC Bayern München in britanski NHS Digital. Družba Bloomreach velja za vodilno podjetje v Gartnerjevem magičnem kvadrantu in odličnjaka po mnenju poročila Forrester Wave za področje rešitev za upravljanje spletni vsebin (WCM) ter vizionarja v Gartnerjevem magičnem kvadrantu za platforme za digitalno izkušnjo (DXP).