Prihodnost uporabniške izkušnje narekujejo nove tehnologije

Posted by Špela Rojnik on Sep 16, 2020 2:23:04 PM
Špela Rojnik
Find me on:

 Bolj kot poznamo stranko, bolj razumemo bistvo kakovostne uporabniške izkušnje. Če res razumemo kupčevo izkušnjo, jo lahko bolje oblikujemo, razvijamo in zadovoljimo stranko. Pri tem pa so nam lahko v pomoč tehnologije, ki znajo »brati misli potrošnikov«.

Strokovnjaki za tržne raziskave nas učijo, da prihodnost prodaje temelji na kakovosti uporabniške izkušnje. Gre za gradnjo potrošnikom prilagojenih uporabniških izkušenj. Čeprav je recept za uspeh relativno preprost, ga je v praksi nekoliko težje uresničiti. Vsako podjetje mora najti lastno kombinacijo naprednih tehnologij in podatkov, s katero bo znalo brati misli potrošnikov in zatem ustvarjati to, kar ti želijo oziroma pričakujejo.

Digitalizacija potrošnikov

Medtem ko si podjetja vseh velikosti in oblik prizadevajo za digitalizacijo poslovanja in t. i. digitalno preobrazbo, so potrošniki tovrstno preobrazbo že opravili – lahko bi dejali, da so v povprečju precej bolj digitalno zreli kot podjetja. Vemo, da je tehnologija spremenila način, kako potrošniki danes najdejo, izberejo, pridobijo in uporabijo informacije ter podporo. Potrošniki so vešči digitalnega, splet in svoje pametne naprave stalno uporabljajo za iskanje tistega, kar želijo, ko to želijo. Potrošniki so torej vedno bolj digitalni in še bolj bodo. Tehnologija pa ni povzročila zgolj sprememb v vedenju potrošnikov, ampak tudi spremembe v načinu ustvarjanja, merjenja, vrednotenja in deljenja uporabniške izkušnje strank.

Mobilna svoboda kot posebna dimenzija

Vseprisotna povezljivost, uresničena prek pametnih naprav, predvsem telefonov, in mobilnih omrežij, je v ospredju uporabniške izkušnje. Pametni mobilni telefoni so danes nepogrešljivi in praktično vedno v rokah uporabnikov. Raziskava Experience 2030: The Future of Customer Experience, ki jo je izvedla družba Futurum Research v partnerstvu s SAS Institute, ugotavlja, da ima že 36 odstotkov gospodinjstev po svetu v uporabi tri ali več mobilnih naprav, več kot tretjina pa ima v svojih domovih še dve napravi, ki sta v vlogi digitalnega pomočnika.

Kaj torej potrošniki pričakujejo od uporabniške izkušnje prihodnosti? Neprecenljivo mobilno izkušnjo in boljšo povezljivost.

Avtomatizacija marketinga in prodaje

Z integriranimi orodji za avtomatizacijo trženja in prodaje lahko sledite potrebam strank ter izpolnite in celo presežete njihova pričakovanja. Dejstvo je, da je to početje brez ustreznega (programskega) orodja praktično neizvedljivo. Z naprednimi sistemi za avtomatizacijo nalog in procesov lahko prodajo in trženje dvignete na povsem novo raven. Pri tem je izjemno pomembno, da poznate izzive, s katerimi se soočate v podjetju, in cilje, ki jih želite doseči. Z ustrezno marketinško strategijo si lahko zagotovite več prodajnih priložnosti, več strank, njihovo večje zadovoljstvo in posledično boljše prodajne rezultate.

Ena najboljših digitalnih globalnih platform za upravljanje odnosov s strankami (CRM) in marketinško avtomatizacijo ter digitalizacijo prodajnih procesov je HubSpot, ki vam s pravilno uporabo in pravo strategijo pomaga dosegati in presegati zastavljene prodajne cilje.

Spletne trgovine

Število spletnih trgovin narašča in se razvija z neverjetno hitrostjo, kar je tudi posledica virusne pandemije COVID-19. So pa sodobni potrošniki vedno zahtevnejši. Če spletna trgovina ne deluje brezhibno in če mu ne ponuja ravno tega, kar želi ali pričakuje, potrošnik postane nezainteresiran in poišče rešitev drugje. Za spletnega ponudnika je tak scenarij nesprejemljiv, saj pomeni, da je izgubil (potencialnega) potrošnika za vedno.

E-poslovanje je še veliko več kot le prodaja vsebin ali izdelkov na spletu. Kupca morate postaviti na prvo mesto in v središče svojega poslovanja. Inteligentna in prilagojena digitalna izkušnja vam bo pomagala skrajšati čas trženja in okrepiti strategijo povezovanja s strankami. S pravo tehnologijo lahko strankam na spletu ponudite prilagojeno vsebino, ustrezne zadetke ob iskanju ter nakupna priporočila. V vsakem trenutku lahko zagotovite povsem prilagodljive digitalne uporabniške izkušnje.

Izbira prave spletne platforme za e-poslovanje je zelo pomembna in je odvisna od načina ter obsega vašega poslovanja. V podjetju Comtrade Solutions vam nudimo razvoj napredne spletne trgovine na platformah Magento ali NopCommerce, ki sta idealna in pogosta izbira srednjih in velikih podjetij.

Naložba v preoblikovanje uporabniške izkušnje se bogato poplača

V času, ko je potrošnik skorajda popolno informiran, vsaj glede vsakega večjega izdatka in so impulzivni nakupi pretežno le še v domeni izdelkov nižjih vrednosti, mora vsako podjetje poskrbeti, da potrošniku sploh »pride pred oči« in to na način, ki potrošniku najbolje ustreza. Poskrbeti mora, da potrošnik dobi dovolj argumentov, da sproži nakup. V primeru, da prodajate podobne ali celo enake izdelke kot drugi, morate poskrbeti za jasno diverzifikacijo – na področju uporabniške izkušnje.

 Od vaše spletne trgovine, (mobilne) aplikacije, načina prenosa in namestitve le-te, ali celo od podobe ikon v njej je odvisno, kako pogosto jo bodo potrošniki uporabljali in ali bodo sploh začeli sodelovanje z blagovno znamko. Naložba v uporabniško izkušnjo se v praksi bogato poplača, saj tako(j) izstopite iz množice (enakih ponudnikov).

 Comtrade Solutions se s snovanjem sodobnih poslovnih modelov, optimizacijo poslovanja in ustvarjanjem odličnih uporabniških izkušenj ukvarja že več kot desetletje. Vemo, kaj v praksi deluje; dovolite, da vam pomagamo do novih uspehov.

Topics: Pinned