When to switch CRM
Posted by Kristina Gorenc on Nov 26, 2020 11:23:00 AM
Kristina Gorenc
Find me on:

V preteklosti ni obstajalo veliko rešitev na področju sistemov CRM, danes pa se je skorajda že težko odločiti, kateri je najprimernejši za vaše podjetje. Aktualna ponudba sistemov CRM je namreč zelo bogata. Večinoma so si precej podobni po funkcionalnostih, a vsak CRM ni primeren za vsako podjetje. Zgodi se, da sistem CRM, ki se je izkazal za najprimernejšega ob ustanovitvi podjetja, danes ni več idealen. Z neustreznim sistemom CRM lahko izgubimo mnogo dragocenega časa in denarja. In seveda potencialnih strank.

Vam vaš sistem CRM povzroča le preglavice, namesto da bi prinašal rezultate?

Znaki, ki kažejo, da je čas za menjavo sistema CRM v vašem podjetju

1. Ponudnik sistema CRM zagotavlja slabo podporo ali pa je sploh ne zagotavlja

CRM je živ sistem. Tako kot vam mora ponudnik nuditi podporo pri implementaciji sistema, je pomembna podpora tudi kasneje med samo uporabo. Lahko pride do tehničnih težav in vedno je treba imeti nekoga, ki zanje poskrbi v najkrajšem možnem času. Konec koncev se zaposleni v vašem podjetje ukvarjajo s svojimi strankami in nalogami, pri čemer jih tehnične težave ne bi smele ovirati. Zaradi rasti podjetja se lahko zgodi, da potrebujete nadgradnjo sistema ali kompleksno integracijo z ostalimi programi. V tem primeru se je treba prav tako obrniti na vašega ponudnika, da vam pomaga. Če vaš ponudnik ni na voljo za svetovanje ali ne ponuja zanesljive podpore, je lahko vaša storilnost ogrožena.

2. Podatki v vašem sistemu CRM so nenatančni

Nenatančni podatki v vašem sistemu CRM lahko zelo škodijo poslovanju podjetja. To je lahko znak, da vaši zaposleni z odporom uporabljajo sistem ali pa je veliko podatkov, ki jih morajo zaposleni vpisovati ročno. Ste razvili določene integracije z obstoječim sistemom CRM? Neuspešne integracije lahko naredijo več škode kot koristi, saj lahko pride do težav, kot so podvojeni vnosi. Ko iščemo nov, ustreznejši sistem, moramo biti pozorni na funkcionalnost deduplikacije podatkov.

3. Pozabite narediti follow-up 

Premikanje potencialnih strank po sales pipeline-u vključuje celo vrsto različnih in pomembnih nalog, ki jih morajo prodajalci izpeljati. Vse te naloge, kot je npr. poklicati stranko ali poslati opomnik, težko hranimo v glavi, čeprav nam pomagajo stranko pripeljati do uspešno sklenjenega posla. Ustrezna rešitev CRM mora podjetju omogočiti samodejne opomnike, ki prodajalce opomnijo na naloge s strankami.

4. Uporabniška izkušnja sistema CRM je slaba

Danes raven kakovosti uporabniške izkušnje odloča, ali bo kupec opravil svoj nakup ravno pri vas, čeprav konkurenčno podjetje ponuja podoben izdelek ali storitev. Enako pomembna je tudi uporabniška izkušnja sistem CRM, ki ga uporabljajo vaši zaposleni. Ta je pri izbiri nove rešitve CRM na prvem mestu.

Choosing CRM

Počasni in zapleteni sistemi z zastarelo podobo so obsojeni na to, da jih bodo vaši zaposleni zavrnili. Če morajo vaši zaposleni uporabljati zapletena orodja, so lahko sčasoma le bolj in bolj nezadovoljni in izčrpani. To pomeni, da sistem CRM izgublja pomen in je čas za razmislek, ali v podjetju potrebujete drug sistem CRM.

5. Zmedeni ste zaradi preveč kompleksnih funkcionalnosti, ki jih ima vaš CRM

Večina podjetij preceni svoje potrebe glede funkcionalnosti orodja CRM. V praksi se pogosto izkaže, da orodje omogoča veliko možnosti, ki jih podjetje v resnici ne potrebuje. Pred samo izbiro sistema CRM je pomembno, da analiziramo svoje potrebe. Nihče si ne želi dodatno plačevati za funkcionalnosti, ki jih na koncu ne potrebuje. Razlog za menjavo sistema CRM je najpogosteje kompleksnost sistema. 

Reasons to switch CRM

6. Vaši zaposleni niso popolnoma seznanjeni s posli (deals)

Novejši sistemi CRM omogočajo tesno integracijo s celotnim prodajnim lijakom in vsemi povezanimi aktivnostmi. Tako predstavljajo nepogrešljivo funkcionalnost za uspešno poslovanje podjetja. Prodajalec mora imeti vedno celoten pregled nad svojimi posli, sistem pa ga mora voditi in ga opozarjati na naloge, ki se od njega pričakujejo ob določenem koraku, npr. s samodejnimi opomniki. Prav tako mora sistem nadrejenim nuditi vpogled in hitro ustvarjanje poročil.

7. Vaš sistem CRM nima funkcionalnosti za skladnost z zakonodajo GDPR

V sistemu CRM se hranijo vsi podatki o vaših stikih, za kar potrebujete njihovo dovoljenje. To pomeni, da morata biti shranjevanje in obdelava njihovih podatkov skladna z najnovejšo Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR), ki je v veljavo stopila 25. maja 2018. Če vaš trenutni sistem CRM ne podpira funkcionalnosti hranjenja dovoljenj in morate ločeno voditi dokumentacijo, je nujno čas za menjavo sistema. S tem se ne izognete le pravnim težavam, temveč vam sistem olajša shranjevanje in urejanje privolitev ter naročnin na enem mestu.

Strah pred menjavo sistema CRM

Ste se našli v opisanih znakih? Potem je gotovo čas za menjavo vašega sistema CRM.

Menjava sistema CRM je za podjetje velika prelomnica. A če se menjave lotite premišljeno in sistematično, se kmalu vse poplača z zadovoljnimi zaposlenimi in boljšimi poslovnimi rezultati.

Kako se lotiti izbire novega sistema CRM?

  • Jasno določite, kaj manjka obstoječemu sistemu CRM in katere funkcije bi želeli še imeti,
  • ponovno opredelite poslovne cilje, ki jih želite doseči, katere operacije želite izboljšati in kako jih boste merili,
  • opišite nujne korake, ki jih morate sprejeti v postopku nakupa novega sistema CRM, in opredelite svoj proračun,
  • posvetujte se s svojimi zaposlenimi in upoštevajte njihove povratne informacije ter zahteve,
  • analizirajte svojo zbirko podatkov in njeno strukturo ter vsebino in se odločite, kaj je treba prenesti (izkoristite to kot priložnost za obsežnejše čiščenje podatkov),
  • preučite več ponudb in poiščite strokovno svetovanje.

Potrebujete več informacij in pomoč pri odločitvi, kateri sistem CRM je najprimernejši za vaše podjetje?

Na voljo vam je brezplačni posvet z našim strokovnjakom.

Brezplačni posvet

Topics: CRM

NAROČITE SE NA NAŠ BLOG